dinsdag 5 maart 2013

Klas 3, schrijfopdracht 6, klachtenbrief

Eva Timmermans
Witboomstraat 22
4264 RW Veen

M. Woudstra
Oude Gracht 31
2011 GL Haarlem

Veen, 28 november 2012

Betreft: Schaatsen

Geachte heer Woudstra,

Deze winter heb ik al een paar keer problemen gehad met uw service, uw medewerkers en de kwaliteit van uw producten.

In oktober wilde ik een paar schaatsen kopen, ze waren afgeprijsd naar 100 euro. Maar die schaatsen waren er niet meer in mijn maat. Daarom zouden ze in mijn maat besteld worden, maar dit is helaas niet gebeurd. Toen ik in november terug kwam, bleek het afgeprijsde model uitverkocht te zijn. Ik moest daarom een ander, duurder model, van 125 euro, kopen. Mij leek het logisch dat ik korting zou krijgen op het duurdere model, aangezien het een fout van de winkel was. Maar de verkoper weigerde mij korting te geven. Ik had echt schaatsen nodig, dus toen heb ik de schaatsen toch maar voor 125 euro  gekocht.  Maar toen ik ze op de training voor de eerste keer aan deed, trok ik de veterbevestiging van de linkerschoen los. Ik ben terug gegaan naar uw winkel om mijn geld terug te krijgen, maar uw medewerker weigerde dat en bood me een tegoedbon aan die ik binnen twee maanden in uw winkel moest besteden. Maar ik ben niet van plan om nog iets in uw winkel te kopen.

Ik heb dus niks aan die tegoedbon en ik wil als nog mijn geld terug. Ik hoop dat u er wat aan kunt doen.

Met vriendelijke groet,
Eva Timmermans.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten